План
работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў
дзяржаўнай установы адукацыі“Сяражская сярэдняя школа”
на 2020/2021 навучальны год
ТЭМА:
«Удасканаленне форм і метадаў выхаваўчай дзейнасці шляхам павышэння майстэрства класнага кіраўніка»
МЭТА: стварэнне ўмоў для ўдасканалення метадычнай педагагічнай дзейнасці, павышэння прафесійнай кампетэнтнасці і асобаснай самарэалізацыі класных кіраўнікоў, прымянення класнымі кіраўнікамі сучасных падыходаў і тэхналогій выхавання навучэнцаў.
ЗАДАЧИ:
1.Павышэнне тэарэтычнага, навукова-метадычнага ўзроўню, прафесійнай падрыхтоўкі класных кіраўнікоў па пытаннях тэорыі і практыкі выхаваўчай работы.
2.Удасканаленне методыкі работы класных кіраўнікоў па арганізацыі выхаваўчага працэсу ў класе з улікам інавацыйных педагагічных тэхналогій.
3.Каардынацыя дзейнасці класных кіраўнікоў у арганізацыі работы з класнымі калектывамі.
4. Актывізаваць удзел класных кіраўнікоў у семінарах, конкурсах, развіваць творчую ініцыятыву і імкненне да самаадукацыі.
5.Абагульненне і распаўсюджанне педагагічнага вопыту класных кіраўнікоў.
Пасяджэнне № 1
Тэма: “Удасканаленне якасці арганізацыі і ажыццяўлення выхаваўчага працэсу у 2020/2021 навучальным годзе”.
Мэта: метадычнае забеспячэнне класных кіраўнікоў тэарэтычнай, нарматыўнай базай для мадэлявання выхаваўчай сістэмы ў вучнёўскім калектыве.
Задачы:
- Арыентаванне класных кіраўнікоў на засваенне нарматыўна-прававога і вучэбна-метадычнага забеспячэння арганізацыі выхаваўчай работы ў 2020/2021 навучальным годзе.
- Вызначэнне мэты, задачы, прыярытэтных напрамкаў выхаваўчай работы.
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада
Дата правядзення: 31.08.2020 г.
Пытанні для абмеркавання.
1.Вучэбна-метадычны блок
1.Аналіз і вынікі работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў у 2019/2020 навучальным годзе. Арганізацыя метадычнай работы ў 2020/2021 навучальным годзе.
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
2.ІМП “Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе”.
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
3.Нарматыўна-прававое і метадычнае забеспячэнне выхаваўчага працэсу, метадычныя рэкамендацыі па ўліку арганізацыйна-выхаваўчай работы ў класным журнале.
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
4.Метадычныя рэкамендацыі па правядзенні першага ўрока па тэме “Я вырас тут, і край мне гэты дарагі”.
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
5.Вядзенне дзённіка падарожніка.
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
Пасяджэнне № 2
Тэма: “Роля класнага кіраўніка ў рабоце органаў вучнёўскага самакіравання класа і школы”.
Мэта: стварэнне ўмоў для ўдасканалення сістэмы арганізацыі самакіравання ў класе, павышэння ведаў па тэорыі і практыцы выхаваўчага працэсу ў школе, аказання дапамогі пры падрыхтоўцы, правядзенні і аналізу класных мерапрыемстваў, калектыўных творчых спраў.
Форма правядзення: ярмарка педагагічных ідэй
Дата правядзення:
Пытанні для абмеркавання
1.Вучэбна-метадычны блок
1. Вучнёўскае самакіраванне: азначэнне паняццяў. Сутнасць, мэты і прынцыпы самакіравання. Структура вучнёўскага самакіравання. Нарматыўна-прававая база вучнёўскага самакіравання.
Грышалёва Т.А., класны кіраўнік 11 класа
2.Органы самакіравання і дзіцячыя грамадскія аб’яднанні. Адрозненні прававога статусу і магчымасці ўзаемадзення.
Радзюкевіч М.С., педагог-арганізатар,
класны кіраўнік 4 класа
3.Узаемадзеянне класнага кіраўніка з актывам класа (з вопыту работы).
3.1.Элементы самакіравання ў пачатковай школе.
Савановіч М.С., класны кіраўнік 2 класа
3.2..Самакіраванне ў старэйшых класах.
Салавей З.У., класны кіраўнік 8 класа
2.Практычны блок
“Як зрабіць класную справу цікавай і змястоўнай” (нестандартная класная гадзіна)
Радзюкевіч М.С., педагог-арганізатар, класны кіраўнік 4 класа
Пасяджэнне № 3
эма: “Работа класнага кіраўніка па прафілактыцы безнагляднасці, правапарушэнняў, наркаманіі і алкагалізму сярод няпоўнагадовых. Фарміраванне адказных паводзін і культуры здаровага ладу жыцця”
Мэта: павышэнне псіхолага педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка пры арганізацыі прафілактычнай работы па папярэджанні злачынстваў і правапарушэнняў, фарміраванні культуры здаровага ладу жыцця
Задачы:
- Пазнаёміць з нарматыўна-прававой асновай дзейнасці класных кіраўнікоў ў рабоце з вучнямі, якія прызнаны ў сацыяльна-небяспечным становішчы.
- Удасканаліць формы работы па фарміраванні культуры здаровага ладу жыцця.
- Аказаць метадычную дапамогу класным кіраўнікам па арганізацыі заняткаў па бяспечных і адказных паводзінах вучняў.
Форма правядзення: семінар-практыкум
Дата правядзення:
Пытанні для абмеркавання.
1. Вучэбна-метадычны блок
1.Прынцыпы і метады прафілактычнай работы з вучнямі розных форм уліку. Работа класнага кіраўніка па раннім выяўленні нядобранадзейнасці ў сям’і.
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
2.Прафілактыка шкодных звычак і фарміраванне культуры здаровага ладу жыцця.
Юнах Г.С., класны кіраўнік 1 класа
3.Разнастайныя формы работы класных кіраўнікоў па выхаванні бяспечных і адказных паводзін вучняў.
Аляшкевіч С.В., класны кіраўнік 5 класа
2.Практычны блок
Пазакласнае мерапрыемства “Падарожжа па планеце здароўя”
Салавей Н.Г., класны кіраўнік 3 класа
Пасяджэнне № 4
Тэма: “Інфармацыйнае суправаджэнне сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы”
Мэта: удасканаленне работы класных кіраўнікоў па фарміраванні інфармацыйнай культуры ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу
Форма правядзення: круглы стол
Дата правядзення: .
Пытанні для абмеркавання.
1. Вучэбна-метадычны блок
1.Фарміраванне інфармацыйнай культуры ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу – найважнейшая складаючая сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы.
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
2.Класны кіраўнік у інтэрнет-сетцы: суправаджэнне працэсаў сацыялізацыі падлеткаў у Інтэрнет-прасторы. Навучанне дзяцей і падлеткаў бяспечным паводзінам ў сетцы Інтэрнет.
Акуловіч Н.І., класны кіраўнік 9 класа
3.Эфектыўнае ўзаемадзеянне з сям’ёй па праблеме бяспечных паводзін у Інтэрнет-прасторы (памяткі для бацькоў).
Кіслячонак Г.В., класны кіраўнік 10 класа
4.Арганізацыя аздараўлення ў летні перыяд.
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
2.Практычны блок
Інфармацыйная гадзіна “Камп’ютар – сябар?”
Піліпёнак Т.У., кіраўнік метадычнага аб’яднання,
класны кіраўнік 7 класа
На працягу года:
1.Стварэнне банка цікавых педагагічный ідэй класнага кіраўніка.
2.Правядзенне маніторынгу па вывучэнні ўзроўню выхаванасці вучняў.
3.Агляд метадычнай літаратуры па праблемах арганізацыі выхаваўчай дзейнасці.
4. Аранізацыя індывідуальных кансультацый для класных кіраўнікоў.